18 Mayıs 2012

Teşekkürler...



O gün geldi çattı, Pazar günü Feda tşörtleri raflardaki yerini alacak. İlk olarak Beşiktaş – Galatasaray basket maçından önce, salonun yakınında Kartal Yuvası tırlarında satışa sunulacak. Kısa süre sonra da hem internette hem de bütün kartal yuvalarında satışa sunulacak. Bu proje’nin en başındaki inancımın ve güvenimin boşa çıkmadığını görmek inanılmaz bir mutluluk verdi.

Tasarım şekli itibari ile uzun süredir kafamda canlanıyordu. Bu düşüncemi Gürkan kardeşim ile paylaştım ve ortaya böyle güzel birşey çıktı. Tek kelime ile Beşiktaş’ı anlatmak gerekiyordu. Sonra aklıma o satırlar geldi.




“Ah dostum Şerafettin. Hastasın biliyorsun. Yatakta olman gerekirken hala Beşiktaş hala Beşiktaş!” demişti doktor Enver.
İnce bir sesle “Feda” demişti Şeref Bey, ince bir sesle!

Feda demişti Şeref Bey, Feda! Hemen fikrimi sevdiğim dostlarımla paylaştım. Onlarda aynı şeyleri düşünüp hissediyorlardı. Feda olmalıydı, Beşiktaş’a olan aşk, iki hecede ancak bu şekilde anlatılabilirdi.  



Herşey şubat sonunda Beşiktaşlılar için yaşanan karanlık süreçte başladı. Daha yeni yönetimin belli olmadığı bir dönemde serefbeyforum’da bu fikrimi paylaşmıştım. İlk başlarda yönetimin belli olmaması ve mevcut karamsarlıktan dolayı gerekli heyecan oluşmasa da, kısa süre sonra yeni yönetim ile beraber mevcut ortam oluşmuştu. Taraftarın sesine kulak veren, gerçek anlamda taraftara hak ettiği değeri veren yöneticilerimize bu sesi duyurmak gerekiyordu. Bu blog’da bu şekilde doğdu işte. Herkesin okuyabilmesi ve bu fikri iletmek açısından önemliydi şurdaki yazı. Henüz 2 ay olmadan 15.000’e yakın kişi okudu. Diğer Beşiktaş aşıkları da hem mail  hem de facebook üzerinden destek verdiler. Forzabeşiktaş sitesinden üyelerinde destek olduğu bu oluşum kısa sürede amacına ulaştı.

Değerli yöneticilerimiz Cem Bilge,Metin Albayrak,Adnan Dalgakıran başta olmak üzere kısa süre sonra bu ses’e olumlu tepki verdiler ve FEDA hayat buldu. Bir kez daha kendilerine teşekkür’ü borç bilirim. Aynı zamanda bu süreçte her daim desteğini esirgemeyen şerefbeyforum ve forzabesiktaş üyelerine, özellikle Levent Karakoç ağabeyim ve Ahmet Dinç kardeşime, fikirlerime her zaman, gece gündüz demeden hayat veren Gürkan kardeşime sonsuz teşekkürler. Sürecin ilerleyen dönemlerinde de www.fedazamani.com ‘u hazırlayan Emre Şenkartal ve Emrah Çoksaygan’a da ve ismini unuttuğum tüm Beşiktaşlılara sonsuz teşekkürler.

Ersin Kurnaz 

2 yorum:

  1. Bunu yeni gördüm kardeşim Ersin..
    Adımın buraya yazılmasına bile gerek yoktu. Zira bir şey yapmadım ben. Herkes hazırdı.. Babaya oğullarının varlığını ve iletişim numaralarını haber verdim sadece, onlar da buluştu.. Aklınıza, gönlünüze ve emeklerinize sağlık... sevgilerimle.. / leventKARAKOÇ

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Levent ağabey,

    senin varlığın, bizlere destek olman her zaman önemlidir ve öyle de kalacaktır. İyi ki varsın, iyi ki Beşiktaşlısın.

    Kardeşin Ersin

    YanıtlaSil